DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI - Deklaracja dostępności - Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Deklaracja dostępności

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Wstęp deklaracji

Komenda Miejska Policji w Tarnowie (KMP w Tarnowie) zapewnia dostępność na stronie BIP KMP Tarnów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony tarnow.policja.gov.pl

Data publikacji strony internetowej: 21 grudzień 2015 roku

Data ostatniej dużej aktualizacji: 17 grudzień 2024 roku

 

Stan dostępności cyfrowej

Strona BIP KMP Tarnów jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • niektóre filmy i grafiki nie posiadają opisów dźwiękowych (audiodeskrypcji), ale posiadają dostępne cyfrowo opisy tekstowe, które można pobrać. Opisy są zamieszczone w formie załączników;
  • nie wszystkie pliki dostępne do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne

Treści nieobjęte przepisami

  • niektóre dokumenty opublikowane przed wejściem w życie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami. Dane kontaktowe znajdziesz w dalszej treści deklaracji
  • na stronie mogą znajdować się treści, które nie zostały przez nas przygotowane i mogą być niedostępne cyfrowo.

 

Przygotowanie deklaracji

  • Data sporządzenia deklaracji: 22 września 2020 roku
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 styczeń 2025 roku

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można skorzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością BIP KMP w Tarnowie prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest Tekla Krawczyk, adres poczty elektronicznej tekla.krawczyk@tarnow.policja.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 47 831 1471 lub 47 831 1314

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementów

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy

Jeżeli chcesz zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej przejdź do:

Wniosek o zapewnienie dostępności

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym podając nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę

Możesz także zgłosić skargę, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej

Skargę możesz złożyć listownie lub mailem.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej spawie.

 

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Miejska Policji w Tarnowie
 

Siedziba Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie znajduje się w budynku przy ul. Traugutta 4 w Tarnowie. Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu).

Wejście główne znajduje się na parterze, (niski próg), drzwi frontowe jednoskrzydłowe- posiadają szerokość pozwalającą na przemieszczanie się wózków inwalidzkich i kolejne jednoskrzydłowe z ruchomą nadstawką otwieraną manualnie w razie potrzeby.

Od strony wschodniej budynku KMP w Tarnowie wyznaczone zostało jedno oznakowane miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Budynek Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie pozwala na dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową na wózkach inwalidzkich jedynie na poziomie parteru, gdzie usytuowany jest hol główny z trzema miejscami siedzącymi dla interesantów, następnie po prawej stronie od wejścia frontowego znajduje się recepcja.
Po stronie lewej, jest pomieszczenie biurowe przystosowane do przyjmowania osób z niepełnosprawnością lub których stan zdrowia, wiek lub inne szczególne potrzeby uniemożliwiają udział w czynnościach w pokojach znajdujących się na piętrach Komendy
(Pomieszczenie obecnie jest niedostępne dla petentów z uwagi na trawający remont.), a także węzeł sanitarny przystosowany dla osób z niepełnosprawnością tj. toaleta z przymocowanymi uchwytami, umywalka niskosyfonowa z przymocowanym uchwytem, brak systemu alarmowania w pomieszczeniu.

Wchodząc do budynku w pierwszej kolejności należy udać się do recepcji, aby uzyskać przepustkę uprawniającą do wejścia na teren Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie. Pracownik recepcji pomoże w dalszych czynnościach i rozeznaniu sprawy, z którą Państwo przybyliście. Następnie zostanie poproszona osoba realizująca dany zakres spraw i pomoże w jej realizacji.

Interesanci odbierani są z recepcji i poruszają się po terenie Komendy w obecności funkcjonariusza Policji lub pracownika Policji.

Osoba nieupoważniona nie może samodzielnie poruszać się po budynku Komendy.

Pracownicy recepcji pracują od godziny 06.50 do godziny 15.45. Po godzinie 15.45 interesantów obsługuje Zespół Dyżurnych Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, z którymi można się połączyć przez videofon umieszczony przy drzwiach frontowych.

Do dalszych części budynku prowadzą schody oznaczone kontrastowo.

Schody posiadają obustronne poręcze.

Przejście z recepcji do dalszej części obiektu zabezpieczone jest drzwiami otwieranymi czytnikami.

W budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie nie ma windy.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku Komendy nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Komisariat Policji Tarnów-Centrum w Tarnowie

Siedziba Komisariatu mieści się w Tarnowie przy ul. Narutowicza 6. Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Do wejścia głównego prowadzą schody składające się z siedmiu stopni oraz podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Za drzwiami znajduje się  poczekalnia, w której usytuowana jest recepcja. Pracownicy recepcji pracują od godziny 07.00 do godziny 15.00, po godzinie 15.00 interesantów obsługuje Zespół Dyżurnych Komisariatu Policji Tarnów-Centrum w Tarnowie. Pracownicy recepcji jak i funkcjonariusze Zespołu Dyżurnych nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Pracownicy recepcji jak i funkcjonariusze Zespołu Dyżurnych posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Do dalszych części obiektu prowadzą schody. Interesanci mogą być obsłużeni bezpośrednio w poczekalni oraz w sąsiednich pomieszczeniach (policjanci i pracownicy schodzą do interesantów). Złożenie skargi Komendantowi Komisariatu Policji Tarnów-Centrum w Tarnowie wymaga pokonania barier architektonicznych w postaci schodów (trzy stopnie), które prowadzą do windy obsługującej wszystkie poziomu budynku. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni (znajdują się tam miejsca do siedzenia), poruszają się po terenie komisariatu w obecności funkcjonariusza lub pracownika Policji, którzy są powiadamiani przez pracowników recepcji lub funkcjonariuszy Zespołu Dyżurnych. Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku znajduje się pętla indukcyjna. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Posterunek Policji w Skrzyszowie

Siedziba Posterunku znajduje się w Skrzyszowie nr 335a. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na pierwszym piętrze do których prowadzą schody. Posterunek nie posiada windy ani urządzeń umożliwiających transport dla osób poruszających się wózkami inwalidzkimi. Interesantów obsługują Dzielnicowi Posterunku Policji w Skrzyszowie oraz Zespół Dyżurnych Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie za pomocą urządzenia zainstalowanego przy wejściu do Posterunku. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Skrzyszowie nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Skrzyszowie posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Posterunku w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Punkt Przyjęć Obywateli w Lisiej Górze

Siedziba Punktu mieści się w Lisiej Górze przy ul. Witosa 2. Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na wysokim parterze, do których prowadzą schody. Posterunek nie posiada windy ani urządzeń umożliwiających transport dla osób poruszających się wózkami inwalidzkimi. Interesantów obsługują Dzielnicowi Komisariatu Policji Tarnów-Centrum w Tarnowie. Dzielnicowi Punktu Przyjęć Obywateli nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Dzielnicowi Punktu Przyjęć Obywateli posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Punktu Przyjęć Obywateli w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na wysokim parterze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych .W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Komisariat Policji Tarnów-Zachód w Tarnowie

Siedziba Komisariatu mieści się w Tarnowie przy ul. Ks. Indyka 2.  Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Do wejścia głównego prowadzą schody składające się z ośmiu stopni. Za drzwiami znajdują się schody (trzy stopnie) prowadzące do poczekalni, w której usytuowana jest recepcja. Interesantów obsługuje Zespół Dyżurnych Komisariatu Policji Tarnów-Zachód w Tarnowie. Funkcjonariusze Zespołu Dyżurnych nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Zespołu Dyżurnych posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Do dalszych części obiektu prowadzą schody. Interesanci mogą być obsłużeni bezpośrednio w poczekalni oraz w sąsiednich pomieszczeniach (policjanci i pracownicy schodzą do interesantów). Złożenie skargi Komendantowi Komisariatu Policji Tarnów-Zachód w Tarnowie wymaga pokonania barier architektonicznych w postaci schodów (wejście na pierwsze piętro). Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni (znajdują się tam miejsca do siedzenia), poruszają się po terenie komisariatu w obecności funkcjonariusza lub pracownika Policji, którzy są powiadamiani przez funkcjonariuszy Zespołu Dyżurnych. Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych .W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Posterunek Policji w Wierzchosławicach

Siedziba Posterunku znajduje się w Wierzchosławicach nr 550. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na wysokim parterze do których prowadzą schody. Posterunek nie posiada windy ani urządzeń umożliwiających transport dla osób poruszających się wózkami inwalidzkimi. Interesantów obsługują Dzielnicowi Posterunku Policji w Wierzchosławicach oraz Zespół Dyżurnych Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie za pomocą urządzenia zainstalowanego przy wejściu do Posterunku. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Wierzchosławicach nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Wierzchosławicach posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Posterunku w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na wysokim parterze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Punkt Przyjęć Obywateli w Pleśnej

Siedziba Punktu mieści się w Pleśnej nr 240. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na poziomie zero. Interesantów obsługują Dzielnicowi Komisariatu Policji Tarnów-Zachód w Tarnowie. Dzielnicowi Punktu Przyjęć Obywateli nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Dzielnicowi Punktu Przyjęć Obywateli posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Punktu Przyjęć Obywateli w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na poziomie zero. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku
i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Komisariat Policji w Ciężkowicach

Siedziba Komisariatu mieści się w Ciężkowicach przy ul. Krynickiej 31.  Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Do wejścia głównego prowadzą schody. Przy schodach brak jest zainstalowanego urządzenia (winda) dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Za drzwiami znajduje się  poczekalnia, w której usytuowana jest recepcja. Interesantów obsługują funkcjonariusze Komisariatu Policji w Ciężkowicach, którzy nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusz Komisariatu Policji w Ciężkowicach posiada dostęp do telefonu, może przekazać słuchawkę interesantowi. Do dalszych części obiektu prowadzą schody. Interesanci mogą być obsłużeni bezpośrednio w poczekalni oraz w sąsiednich pomieszczeniach (policjanci i pracownicy schodzą do interesantów). Złożenie skargi Komendantowi Komisariatu Policji w Ciężkowicach nie wymaga pokonania barier architektonicznych w postaci schodów. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni (znajdują się tam miejsca do siedzenia), poruszają się po terenie komisariatu w obecności funkcjonariusza lub pracownika Policji, którzy są powiadamiani przez funkcjonariuszy Komisariatu Policji w Tuchowie. Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Komisariat Policji w Tuchowie

Siedziba Komisariatu mieści się w Tuchowie przy ul. Kopernika 4. Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Do wejścia głównego prowadzą schody. Przy schodach zainstalowane jest urządzenie (winda) dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Za drzwiami znajduje się  poczekalnia, w której usytuowana jest recepcja. Interesantów obsługuje funkcjonariusz Komisariatu Policji w Tuchowie, który nie posiada przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusz Komisariatu Policji w Tuchowie posiada dostęp do telefonu, może przekazać słuchawkę interesantowi. Do dalszych części obiektu prowadzą schody. Interesanci mogą być obsłużeni bezpośrednio w poczekalni oraz w sąsiednich pomieszczeniach (policjanci i pracownicy schodzą do interesantów). Złożenie skargi Komendantowi Komisariatu Policji w Tuchowie nie wymaga pokonania barier architektonicznych w postaci schodów. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni (znajdują się tam miejsca do siedzenia), poruszają się po terenie komisariatu w obecności funkcjonariusza lub pracownika Policji, którzy są powiadamiani przez funkcjonariuszy Komisariatu Policji w Tuchowie. Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Posterunek Policji w Szerzynach

Siedziba Posterunku znajduje się w Szerzynach nr 298. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na poziomie zero. Po wejściu bezpośrednio z chodnika za drzwiami znajduje się poczekalnia z miejscami do siedzenia. Interesantów obsługują Dzielnicowi Posterunku Policji w Szerzynach oraz Zespół Dyżurnych Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie za pomocą urządzenia zainstalowanego przy wejściu do Posterunku. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Szerzynach nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Szerzynach posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Posterunku w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na poziomie zero budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Posterunek Policji w Ryglicach

Siedziba Posterunku znajduje się w Ryglicach przy ul. Rynek 9 (budynek Urzędu Miasta i Gminy Ryglice). Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na wysokim parterze do których prowadzą schody. Posterunek nie posiada windy ani urządzeń umożliwiających transport dla osób poruszających się wózkami inwalidzkimi. Interesantów obsługują Dzielnicowi Posterunku Policji w Ryglicach oraz Zespół Dyżurnych Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie za pomocą urządzenia zainstalowanego przy wejściu do Posterunku. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Ryglicach nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Ryglicach posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Posterunku w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na wysokim parterze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Komisariat Policji w Wojniczu

Siedziba Komisariatu mieści się w Wojniczu przy ul. Tarnowskiej 71. Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną umieszczoną przy wjeździe na teren jednostki. Wejście główne do obiektu usytuowane jest na poziomie zero w taki sposób, że istnieje możliwość wejścia do jednostki przez osoby niepełnosprawne w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Za drzwiami znajduje się poczekalnia, w której usytuowana jest recepcja. Interesantów obsługuje pracownik recepcji w godzinach 07.00 – 15.00, a po godzinie 15.00 f-sze Komisariatu Policji w Wojniczu. Pracownicy recepcji jak i f-sze Komisariatu Policji w Wojniczu nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Pracownicy recepcji jak i f-sze Komisariatu Policji w Wojniczu posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Na poziomie zero przy poczekalni usytuowany jest pokój przesłuchań, w którym istnieje możliwość wykonywania czynności służbowych z udziałem osób o różnym stopniu niepełnosprawności bez konieczności pokonywania barier architektonicznych. Dalsze pomieszczenia służbowe obiektu znajdują się na poziomie zero oraz na poziomie jeden. Interesanci mogą być obsłużeni bezpośrednio w poczekalni oraz w sąsiednich pomieszczeniach usytuowanych na poziomie zero. (policjanci i pracownicy schodzą do interesantów). Złożenie skargi Komendantowi Komisariatu Policji w Wojniczu nie wymaga pokonania barier architektonicznych w postaci schodów. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni (znajdują się tam miejsca do siedzenia), poruszają się po terenie komisariatu w obecności funkcjonariusza lub pracownika policji, którzy są powiadamiani przez pracowników recepcji lub f-szy Komisariatu Policji w Wojniczu. Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku przy poczekalni. Toaleta jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Do budynków i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynkach nie ma pętli indukcyjnych .W okolicy budynków nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynkach nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a. Jednostka wyposażona jest w dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością usytuowane vis a vis wejścia głównego do obiektu.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Posterunek Policji w Zakliczynie

Siedziba Posterunku znajduje się w Zakliczynie przy ul. Browarki 7. Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na drugim piętrze, do których prowadzą schody. Posterunek nie posiada windy ani urządzeń umożliwiających transport dla osób poruszających się wózkami inwalidzkimi. Interesantów obsługują Dzielnicowi Posterunku Policji w Zakliczynie oraz Zespół Dyżurnych Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie za pomocą urządzenia zainstalowanego przy wejściu do Posterunku. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Zakliczynie nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Posterunku Policji w Zakliczynie posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Posterunku w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na drugim piętrze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych .W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

Komisariat Policji w Żabnie

Siedziba Komisariatu mieści się w Żabnie przy ul. Sieradzkiej 19. Siedziba oznaczona jest nazwą ulicy oraz tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Wejście główne do obiektu usytuowane jest na poziomie zero. Za drzwiami znajduje się poczekalnia, w której usytuowana jest recepcja. Interesantów obsługuje pracownik recepcji w godzinach 07.00 – 15.00, a po godzinie 15.00 funkcjonariusze Komisariatu Policji w Żabnie. Pracownicy recepcji jak i funkcjonariusze Komisariatu Policji w Żabnie nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Pracownicy recepcji jak i funkcjonariusze Komisariatu Policji w Żabnie posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Pozostałe części obiektu usytuowane są również na poziomie zero. Interesanci mogą być obsłużeni bezpośrednio w poczekalni oraz w sąsiednich pomieszczeniach (policjanci i pracownicy schodzą do interesantów). Złożenie skargi Komendantowi Komisariatu Policji w Żabnie nie wymaga pokonania barier architektonicznych w postaci schodów. Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni (znajdują się tam miejsca do siedzenia), poruszają się po terenie komisariatu w obecności funkcjonariusza lub pracownika Policji, którzy są powiadamiani przez pracowników recepcji lub funkcjonariuszy Komisariatu Policji w Żabnie. Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych .W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynkach nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

 

Punkt Przyjęć Obywateli w Radłowie

Siedziba Posterunku znajduje się w Radłowie przy ul. Placu Tadeusza Kościuszki nr 8. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na wysokim parterze, do których prowadzą schody. Punkt Przyjęć Obywateli nie posiada windy ani urządzeń umożliwiających transport dla osób poruszających się wózkami inwalidzkimi. Interesantów obsługują Dzielnicowi Komisariatu Policji w Żabnie. Funkcjonariusze Punktu Przyjęć Obywateli nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Punktu Przyjęć Obywateli posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Punktu Przyjęć Obywateli w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na wysokim parterze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych .W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

 

Punkt Przyjęć Obywateli w Wietrzychowicach

Siedziba Posterunku znajduje się w Wietrzychowicach nr 187. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną na gmachu budynku (przy wejściu). Pomieszczenia biurowe usytuowane są na pierwszym piętrze, do których prowadzą schody. Punkt Przyjęć Obywateli nie posiada windy ani urządzeń umożliwiających transport dla osób poruszających się wózkami inwalidzkimi. Interesantów obsługują Dzielnicowi Komisariatu Policji w Żabnie. Funkcjonariusze Punktu Przyjęć Obywateli nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego. Funkcjonariusze Punktu Przyjęć Obywateli posiadają dostęp do telefonu, mogą przekazać słuchawkę interesantowi. Interesanci poruszają się po terenie Punktu Przyjęć Obywateli w obecności funkcjonariusza Policji. Toaleta dla interesantów znajduje się na wysokim parterze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych .W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi https://euslugi.policja.pl/.

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się.

Aby dowiedzieć się więcej przejdź na:

http://bip.tarnow.kmp.policja.gov.pl/332/informacje-dla-osob-z-niepelno/22703,INFORMACJE-DLA-OSOB-Z-NIEPELNOSPRAWNOSCIAMI.html

 

W przypadku potrzeby doprecyzowania wskazanych informacji na temat dostępności architektonicznej osobą kontaktową jest Edward Motyka, adres poczty elektronicznej: edward.motyka@tarnow.policja.gov.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 831 2652.

 

Usługa tłumacza

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza języka migowego i systemu języka migowego online jest możliwe poprzez połączenie wideo przez Internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 20.00. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony eusługi.policja.pl .

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami ustawy z 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się zobowiązuje organy administracji publicznej do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się z osobami doświadczonymi trwale lub okresowo trudnością w komunikowaniu się. Aby dowiedzieć się jak skorzystać z bezpłatnej usługi tłumacza języka migowego przejdź:

https://euslugi.policja.pl/eu/tlumacz-jezyka-migowego/9,Tlumacz-jezyka-migowego-online.html

 

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W jednostce można skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego.

Jeśli chcesz skorzystać z bezpłatnej usługi tłumacza języka migowego przejdź do: Informacje dla osób niesłyszących

W Komendzie mamy również możliwość połączenia się z tłumaczem polskiego języka migowego online.

 

Koordynator ds. zapewnienia dostępności

Funkcję Koordynatora ds. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami pełni:

Tekla Krawczyk – Technik Zespołu ds. Komunikacji Społecznej KMP w Tarnowie
dane kontaktowe: tel. 47 831 1471, email: tekla.krawczyk@tarnow.policja.gov.pl

W przypadku nieobecności koordynatora, jego obowiązki wykonuje:

asp. sztab. Paweł Klimek – Oficer Prasowy KMP w Tarnowie
dane kontaktowe: tel. 47 831 1314, email: rzecznik@tarnow.policja.gov.pl

 

 

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data wytworzenia : 22.09.2020
Data publikacji : 18.02.2021
Data modyfikacji : 27.03.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Maciej Kawa
Osoba udostępniająca informację:
Tekla Krawczyk Zespół ds. Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Paweł Klimek
do góry