PATRONATY HONOROWE
Na podstawie § 6 Zarządzenia 17 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań z zakresu legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP 2014 poz. 38) Komendant Miejski Policji w Tarnowie obejmuje patronat honorowy lub uczestniczy w komitecie honorowym tylko w przedsięwzięciach związanych z zakresem ustawowym zadań Policji na terenie powiatu tarnowskiego, wymagającym wyróżnienia i podkreślenia szczególnego charakteru.
Patronat nie może łączyć się z żadnymi zobowiązaniami finansowymi i organizacyjnymi Policji. Wniosek o objęcie przez Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie patronatu honorowego bądź jego udziału w komitecie honorowym składa organizator przedsięwzięcia.
Termin zakończenia procedury to 14 dni od złożenia wniosku
Wniosek można złożyć również w formie elektronicznej. Procedura dostępna jest w katalogu spraw na stronie głównej Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie w zakładce e-usługi małopolska Policja.
Pliki do pobrania
-
Wniosek o patronat
Data publikacji 25.11.2015 13:00(doc 29.5 KB)